خودکار- اتوماتیک مطالب طنز تربیت کردن طنز نوشته

خودکار- اتوماتیک: مطالب طنز تربیت کردن طنز نوشته فرزند مطالب طنز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار حوادث باند دزدی از خانه‌های لوکس پایتخت کشور عزیزمان ایران منهدم شد

    رییس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند دزدی از خانه‌های لوکس شمال پایتخت کشور عزیزمان ایران با میلیاردها تومان دزدی خبر داد. 

    باند دزدی از خانه‌های لوکس پایتخت کشور عزیزمان ایران منهدم شد

    باند دزدی از منزل های لوکس پایتخت کشور عزیزمان ایران منهدم شد

    عبارات مهم : ایران

    رییس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند دزدی از منزل های لوکس شمال پایتخت کشور عزیزمان ایران با میلیاردها تومان دزدی خبر داد.

    به گزارش ایسنا، در تاریخ 17 خردادماه سال 1396 از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره دزدی منزل در خیابان دولت به کلانتری 124 قلهک اعلام شد که با تشکیل پرونده مقدماتی با عنوان دزدی منزل و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 34تهران ، پرونده جهت پیگیری تخصصی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ قرار گرفت.

    باند دزدی از خانه‌های لوکس پایتخت کشور عزیزمان ایران منهدم شد

    مالباخته بعد از حضور در پایگاه سوم پلیس آگاهی در تحقیقات پلیسی به کارآگاهان گفت: در تاریخ 17 خردادماه سال 1396هنگامی که به اتفاق خانواده ام از مسافرت برگشتیم متوجه شدم قفل در منزلم تخریب شده است و سارقان اموالی به ارزش درحدود 600 میلیون تومان مشمول بر چندین قاب ساعت طلای مردانه و زنانه، مقادیر قابل توجهی طلا و جواهر و بیش از 15 هزار دلار و 20 میلیون وجه نقد را دزدی کرده اند.

    همزمان با شروع پیگیری به پرونده دزدی منزل در خیابان دولت، شکایت های مشابه دیگری با عنوان دزدی منزل به شیوه توپی زنی به پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ واصل شد و یکی از مالباختگان در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در ساعت 8 شب پنجشنبه چهارم تیرماه منزل را ترک و ساعت یک بامداد به منزل بازگشتم ولی هنگامی که وارد پارکینگ شدم متوجه نبود خودرویم شدم، هراسان به آپارتمانم که در طبقه چهارم بود رفته و مشاهده کردم که توپی در تخریب شده است و زمانیکه وارد منزل شدم مشاهده کردم که گاوصندوق داخل منزل به همراه محتویات آن که مشمول بر طلاو جواهر، سکه دلار و ارز و چند قاب ساعت مچی به ارزش تقریبی500 میلیون تومان بوده دزدی شده است است .

    رییس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند دزدی از خانه‌های لوکس شمال پایتخت کشور عزیزمان ایران با میلیاردها تومان دزدی خبر داد. 

    در ادامه این دزدی ها مالباخته ای دیگری نیز در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در همان ابتدای ورود به منزل از بهم ریختگی منزل متوجه دزدی شدم، درها تماما شکسته بود . با بررسی زیاد متوجه شدم اموال منزل مشمول بر طلاجات و جواهرات، ساعت های مچی طلا،100 عدد سکه طلا،50هزار دلار و حدود 30میلیون وجه نقد ،5کیلو طلا و اوراق دیگر به ارزش 1.5 میلیارد تومان دزدی شده است است.

    با توجه به دزدی های متعدد مشابه منزل در نواحی شمالی پایتخت کشور عزیزمان ایران که در تمامی آنها سارقان به شیوه تخریب در ورودی آپارتمان دزدی های خود را انجام داده بودند، تیمی از کارآگاهان پایگاه سوم آگاهی به صورت وی‍ژه تحقیقات خود را شروع کردند و در بررسی تصویرهای به دست آمده از صحنه های متفاوت سرقت، یکی از سارقان حرفه ای و سابقه دار متواری منزل به نام محسن .ب که با تأمین قرار قانونی از زندان مرخصی گرفته و بعد از آن از مخفیگاهش در پایتخت کشور عزیزمان ایران متواری شده است بود ، شناسایی و تحقیقات جهت دستگیری وی شروع شد .

    با انجام کارها پلیسی و بررسی سوابق محسن ، کارآگاهان در چندین تحقیقات نامحسوس موفق به شناسایی مخفیگاه محسن این بار در غرب پایتخت کشور عزیزمان ایران شده است و در ساعت 3 بامداد 17مردادماه ماه وی را در منزل لوکس و اعیانی در حوالی بلوار فردوس دستگیر و در بازرسی از منزل استیجاری وی، تعداد زیادی کیف زنانه، انواع ادکلن های مارک و گرانقیمت، ابزار و ادوات مخصوص دزدی کشف و توقیف شد .

    باند دزدی از خانه‌های لوکس پایتخت کشور عزیزمان ایران منهدم شد

    محسن بعد از دستگیری و انتقال به پایگاه سوم پلیس آگاهی ، در همان تحقیقات اولیه به ده ها فقره دزدی منزل در مناطق شمال پایتخت کشور عزیزمان ایران به خاص نیاوران، پاسداران،شهرک غرب به روش توپی زنی و تخریب در ورودی معترف و به کارآگاهان گفت: درمناطق پاسداران، قلهک، خیابان های دیباجی و دولت به اتفاق برادرم علی دزدی ها را انجام داده ایم.

    به دنبال اعترافات متهم، کارآگاهان با شناسایی مخفیگاه علی در محله فلاح تهران، در اقدامی ضربتی وی را دستگیر و یک دستگاه خودروی مزدا3 را که در وقت دزدی ها از آن استفاده شده است بود، توقیف کردند.

    رییس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند دزدی از خانه‌های لوکس شمال پایتخت کشور عزیزمان ایران با میلیاردها تومان دزدی خبر داد. 

    برابر اعترافات صریح این دو برادر، محسن بعد از آزادی از زندان با تشکیل یک باند کاملاً حرفه ای و به اتفاق تعدادی دیگری از سارقان حرفه ای به نام های سامان و وحید اقدام به دزدی منزل در مناطق وسیعی از شمال پایتخت کرده اند.

    با انجام تحقیقات پلیسی و استخراج تصویرهای متهمان از سیستم جامع پلیس آگاهی، دو تن از همدستان متهمان به نام های وحید.ب و سامان.ب شناسایی و در بررسی های زیاد مشخص شد که این دو متهم به تازگی در پرونده ای دیگر دستگیر و در حال حاضر در زندان به سر می برند که ضمن انجام هماهنگی با مقام قضایی ، متهمان به پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ انتقال یافته و در تحقیقات پلیسی به دزدی های تازه با همکاری محسن و علی معترف شدند که تنها در یک فقره از دزدی ها ، در محله دروس تهران، اموالی به ارزش بیش از یک و نیم میلیارد تومان را دزدی کرده بودند.

    باند دزدی از خانه‌های لوکس پایتخت کشور عزیزمان ایران منهدم شد

    در بررسی محل های دزدی و با بررسی اعترافات سارقان مشخص شد نامبردگان ابتدا با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت اقدام به پرسه زنی و گشت زنی در کوچه ها و محله های خلوت مناطق شمالی پایتخت کشور عزیزمان ایران کرده و بعد از شناسایی منزل های خالی از سکنه ، در قالب گروه های چهار نفره و با خودروهای لوکس و مدل اوج نظیر سانتافه، مزدا 3 و زانتیا به محل دزدی مراجعه و با اطمینان از خالی بودن محل دزدی ضمن تخریب قفل درهای ورودی منازل ، در مرحله اول اقدام به تخربب گاوصندوق های داخل منازل کرده و اموال با ارزش نظیر طلاجات،جواهرات، سکه، اسکناس و دلار و ارز را دزدی و از صحنه متواری شده است اند.

    بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سردار عباسعلی محمدیان، مدیر پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ، با اشاره به توقیف چندین میلیارد تومانی اموال و وجوه نقد از متهمان، گفت: در ادامه پیگیری به این پرونده ، کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی موفق به شناسایی تعدادی از خریداران اموال مسروقه و کشف مقادیر متنابهی از اموال مسروقه از آنها شدند که با شناسایی قسمتی از اموال مسروقه از سوی مالباختگان ، برابر هماهنگی های مورد نیاز قضایی اموال شناسایی شده است به صاحبان آنها تحویل و وجوه نقد بدست آمده از متهمین نیز برابر دستور قضایی توقیف شد.

    رئیس پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ ادامه داد: با توجه به سوابق متهمان در ارتکاب جرایم متفاوت و به منظور شناسایی دیگر جرایم ارتکابی این گروه از سارقان حرفه ای و سابقه دار ، دستور انتشار بدون پوشش تصویرهای متهمین از سوی بازپرس پرونده صادر شده است هست، لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویرهای متهمین شدند درخواست می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ در خیابان خرمشهر – میدان نیلوفر مراجعه کنند.

    واژه های کلیدی: ایران | تحقیقات | شناسایی | پلیس آگاهی | اخبار حوادث


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار